خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران خبر داد:

گسترش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد/ فعالیت واحدهای تولید بتن و آسفالت ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۰۷۴

معاون استاندار تهران مصوبات جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای استان تهران را تشریح و از گسترش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد خبر داد و گفت: ساعت محدوده طرح ترافیک فردا افزایش یافته و از ساعت ۱۷ به ساعت ۱۹ رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن کریمی در پایان حلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای استان تهران به خبر ۲۲:۳۰ شبکه دو گفت: به دلیل بالا رفتن شاخص آلودگی هوا، کمیته اضطراری آلودگی هوا تشکیل جلسه داد و برخی موارد را به تصویب رساند. 

او با بیان اینکه ساعت محدوده طرح ترافیک فردا افزایش یافته و از ساعت ۱۷ به ساعت ۱۹ رسید، ادامه داد: فردا  محدوه طرح ترافیک به طرح زوج و فرد گسترش خواهد یافت. همچنین فروش طرح ترافیک روزانه فردا نخواهیم داشت.

معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد: براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و مهدهای کودک غیر از فیروزکوه و دماوند تعطیل اعلام شد.

کریمی تصریح کرد: فعالیت واحد های تولید بتن و آسفالت و شن و ماسه و جلوگیری از فعالیت های عمرانی در سطح شهر ممنوع اعلام شد.

او افزود: اورژانس کشور نیز در میادین شهر تهران مستقر هستند تا در صورت لزوم بتوانند خدمات را به شهروندان ارائه کنند. همچنین از شهروندان در خواست داریم جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و فعالیت ورزشی نیز نداشته باشند.

کریمی خاطر نشان کرد: امیدواریم تا چهارشنبه براساس اعلام هواشناسی وضعیت هوا بهتر شود اما اگر آلودگی هوا تداوم داشته باشد فرداشب نیز جلسه دیگری برگزار و تصمیمات جدی‌تری در این باره خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور از دیگر موضوعات مورد تصویب در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز