خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

سارق منزل با ۴۰ فقره سرقت در بهارستان دستگیر شد

کد خبر : ۵۷۱۰۲۱

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری سارق منازل با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان بهارستان، اکیپ‌های ویژه‌ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‌هایی از سارق حرفه‌ای این سرقت‌ها به دست آوردند و با شناسایی مخفیگاه، متهم طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: متهم در بازجویی‌های فنی انجام‌شده به ۴۰ فقره سرقت منازل در شهرستان بهارستان اعتراف کرده است.

خانچرلی با بیان اینکه مبارزه با سرقت از اولویت‌های پلیس در سال جاری است، اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با سرقت نیز در جهت ارتقای آسایش و امنیت شهروندان در شهرستان بهارستان فعال شده است.

وی افزایش احساس امنیت مردم را مهم‌ترین دغدغه پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس از شهروندان نیز درخواست دارد تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، تمام موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط مأموران موردبررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز