خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در کابل خبر داد:

ساخت سه بیمارستان در ایران با همکاری کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۸۰۹

وزیر بهداشت گفت: صنعت بیمه بسیار اهمیت دارد و باید در این زمینه از تجارب علمی و بین المللی موفق ثابت شده، استفاده کنیم و به آن، بها دهیم.

به گزارش ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه انعقاد تفاهمنامه ساخت سه بیمارستان با کره جنوبی با بیان اینکه کره جنوبی یکی از کشورهایی است که در دو دهه گذشته پیشرفت های خوبی داشته است، گفت: معتقدم با توجه به فرصت‌های پیشرو، باید از تجربیات بخش دولتی و خصوصی استفاده کنیم به ویژه که شرکت‌‌های خصوصی و بانک‌ها علاقه‌‌مند به سرمایه‌‌گذاری در کشور ایران هستند و ما نیز علاقه‌مندیم که در حوزه سلامت با توسعه خدمات، احترام بیشتری به مردم گذاشته و خدمات بهتری را در اختیارشان قرار دهیم.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه ساخت سه بیمارستان در ایران با کره جنوبی اظهار داشت: صنعت بیمه بسیار حائز اهمیت است و من در دولت یازدهم خیلی دراین خصوص صحبت کردم و معتقدم اگر بیمه درست شود سلامت اعم از بهداشت و درمان هم درست خواهد شد ولی باید از همان راهکارهایی که در تجربه‌های علمی و بین‌‌المللی ثابت شده است، استفاده کنیم و به آنچه که لازم است، بها بدهیم.

وزیر بهداشت نظم و انضباط سیستم سلامت کره جنوبی را که به بهره‌‌وری بیشتر و به صرفه‌‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند، مورد اشاره قرار داد و گفت: این حوزه می‌‌تواند برای ما الگو باشد و امیدوارم که هم بخش دولتی و خصوصی حداکثر استفاده را از این همکاری‌ها ببرند.

هاشمی قاضی‌زاده یادآور شد: در مذاکراتی که با وزیر کره جنوبی داشتم تاکید کردم که هر دو وزارتخانه باید در جهت منافع مشترک تلاش کنند و طبیعی است که هر دو طرف باید صاحب امتیاز باشند و امیدوارم آنچه را که امروز امضا کردیم فقط روی کاغذ نماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز