خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

رویکرد شهرداری در پروژه‌های عمرانی تغییر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۳۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از رویکرد شهرداری در پروژه‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید سربازی با محور 45 متری شهید باقری با تشکر از همه دست اندرکاران این پروژه گفت: افتتاح پل‌های تقاطع غیرهمسطح امکان بهره‌برداری بهتر مردم از دریاچه خلیج فارس و ایجاد دسترسی‌های محلی را فراهم می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در دوره قبلی بیشتر به بحث سیویل توجه می‌شد ادامه داد: از این به بعد در حوزه ساخت و ساز به حوزه قلمروی عمومی و ایجاد فضا به نفع شهروندان نیز توجه می‌شود.

حناچی با بیان اینکه از این به بعد در تعریف پروژه‌ها علاوه بر در نظر گرفتن نقش پیمانکاران به بهره‌مندی بیشتر شهروندان از فضاهای عمومی دقت بیشتری می‌شود، گفت: در پروژه‌ها به دو رویکرد خلاقیت و جذابیت توجه می‌شود تا تهران نیز به مانند سایر شهرهای موفق بتواند پروژه‌های خلاقانه و جذاب نیز داشته باشد و در دوره جدید سعی می‌کنیم این دو رویکرد را به یادگار بگذاریم.

در این مراسم شهردار تهران، محسن هاشمی رییس شورای شهرتهران، شهربانو امانی و مجید فراهانی و همچنین نوذرپور شهردار منطقه 22 حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز