خبرگزاری کار ایران

نجفی در پاسخ به ایلنا:

هیچکدام از انتقادات مطرح شده به مدیرعامل آتش‌نشانی وارد نیست/وجود دسته‌بندی‌های نابجا در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۸۳

شهردار تهران گفت: هیچ‌کدام از انتقادات مطرح شده به مدیرعامل جدید آتش‌نشانی وارد نیست و قرار شده آقای داوری و همکارانشان مطلبی در رابطه با این انتقادات تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار تهران در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری در جمع خبرنگاران گفت: پروژه تونل آرش اسفندیار 97.5 درصد پیشرفت داشته است و تا دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد و می‌تواند بخشی از معضل ترافیک بخش شرقی تهران را حل کند. همچنین از تصفیه‌خانه و دریاچه چیتگر بازدید کردیم. این دریاچه ظرفیت‌های فراوانی برای گردشگری و درآمدزایی دارد و طرح هایی برای آن در دست اجرا داریم.

او ادامه داد: برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از دریاچه خلیج فارس طرحی برای دسترسی بخش جنوبی به اتوبان حکیم و همچنین احداث سه جزیره در داخل دریاچه پیش‌بینی شده است که به زودی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اعلام عمومی خواهیم کرد.

نجفی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص نارضایتی خانواده شهدای پلاسکو گفت: مشکلی که خانواده شهدا مطرح می‌کنند به بنیاد شهید برمی‌گردد.می‌گویند باید بنیاد شهید شهدای آتش‌نشان را به عنوان شهید بپذیرند اما تاکنون بنیاد شهید این مسئله را نپذیرفته است. من در همین رابطه چندی پیش برای بنیاد شهید نامه ‌ای نوشتم و این مسئله را مطرح کردم.

او ادامه داد: جدا از این مسئله شهرداری در این 11 ماه براساس تحقیقات من به تعهدات خود در قبال خانواده شهدای پلاسکو پایبند بوده است.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره انتقادات به انتصاب داوری به عنوان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و اینکه برخی او را مسئول تخلیه زودهنگام پلاسکو اعلام کرده‌اند، گفت: هیچ‌کدام از این انتقادات وارد نیست و قرار شده آقای داوری و همکارانشان مطلبی در رابطه با انتقادات وارد شده تهیه کنند. متاسفانه در سازمان شهرداری یکسری دسته‌بندی‌های نابجا وجود دارد. ایشان همه عمر خود را در ‌آتش‌نشانی گذراندند. او دراین زمینه مدرک و تجربه کامل دارد و هیچ کس در آتش‌نشانی به اندازه ایشان با مسائل آشنا نیست.

او ادامه داد: در شهرداری هر نفر را که استخدام می‌کنیم در هر سازمان 10 نفر ناراضی می‌شوند. مطمئناً در کل شهر تهران 10 هزار نفر هم از من ناراضی هستند.

شهردار تهران در ادامه درباره بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری تصریح کرد: در این پروژه 22 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است و از امروز برای استفاده از شهروندان تهران قابل بهره‌برداری است.

نجفی در پاسخ به این سوال که چه فکری برای جذب سرمایه‌گذار در شهرداری صورت گرفته است، ادامه داد: معاونتی تحت عنوان معاونت جذب سرمایه‌گذاری خاص تشکیل شده و مقرر است همایشی برای جذب سرمایه‌گذاران در تهران برگزار شود که تا آن موقع 100 پروژه مشخص در این همایش مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز