خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی خبر داد:

رونماییِ نرم‌افزار آموزش سواد از طریق تلفن همراه

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۶۹

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از رونمایی نرم افزار آموزش سواد از طریق تلفن همراه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی باقرزاده در آستانه هفته پژوهش عنوان کرد: سازمان نهضت سواد آموزی همزمان با آغاز هفته پژوهش از نرم افزار آموزش سواد و طرح سواد آموزی با تبلت رونمایی خواهد کرد.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی با اشاره به ضرورت پژوهش و کاربست نتایج آن در نظام آموزشی کشور بیان کرد: امروزه اهمیت تحقیق و پژوهش بر همگان واضح و شفاف است و این موضوع ثابت شده است؛ تصمیم گیری در حیطه آموزش بدون پژوهش نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

وی به بیان جایگاه و اهمیت پژوهش در مدیریت کلان کشور پرداخت و اقدامات انجام شده در این خصوص را چنین بیان کرد: خوشبختانه اقدامات مطلوبی در راستای انجام پژوهش در دولت صورت گرفته و حدود یک تا سه درصد از اعتبارات جاری دستگاه‌های دولتی به حوزه پژوهش اختصاص داده شده است.

باقرزاده در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات شده توسط سازمان نهضت سواد آموزی در این زمینه اعلام کرد: سازمان نهضت سوادآموزی برای انجام تحقیقات در زمینه سوادآموزی و آموزش بزرگسالان و سوق دادن طرح‌های تحقیقاتی به سمت اولویت‌های نظام آموزشی کشور، همه ساله انجام تحقیقات بنیادی و کاربردی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی افزود: بالغ بر ۳۰۰ مورد پژوهش ملی و استانی در زمینه‌های گوناگون از جمله آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و فنی و تولید نرم افزار انجام شده است دراین ضمن مشوق‌های لازم نیز جهت انجام پژوهش در استان‌ها فراهم شده و بالغ بر ۸۱ عنوان پژوهش در سالجاری در استان‌ها و ۴ مورد در حوزه ستادی اجرا در آمده است.

باقرزاده در خصوص علاقه مندی این سازمان در زمینه حمایت از انجام پروژه‌های تحقیقاتی توسط دانشجویان ارشد و دکترا بیان کرد: به منظور تشویق دانشجویان به امر پژوهش درحیطه سوادآموزی سازمان نهضت سواد آموزی اقدام به حمایت از بیش از ۱۰ مورد پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا نموده است تا از کاربست‌ها و نتایج پژوهش‌ها در ترسیم سیاست‌ها و خط مشی سازمان جهت رفع معضل بیسوادی در جامعه قدم موثری بردارد

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص سواد آموزی با تبلت، بیان کرد: با عنایت به برگزاری هفته پژوهش در آموزش و پرورش در مورخه ۲۰تا ۲۶ آذرماه با شعار پژوهش، فناوری و تحول بنیادین این سازمان از نرم افزار آموزش سوادآموزی از طریق تلفن همراه و تبلت رونمایی خواهد شد. خاطر نشان می سازد نرم افزارهای  آموزش سواد در سه عنوان خواندن و نوشتن، حساب کردن و روخوانی قرآن در خلال سال های ۹۵-۹۴ تولید شده و مراحل آزمایشی خود را در استان خوزستان به اتمام رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز