خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

ایجاد آرامش و حفظ آبروی معلم، اولویت اول حراست باشد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۹۰

وزیرآموزش و پرورش گفت: ایجاد آرامش وحفظ آبروی معلم، اولویت اول حراست باشد.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی صبح امروز در همایش تخصصی مدیران، روسا و مسوولین حراست با شعار«حراست قانون مدار، پاسخگو، حافظ حقوق و حرمت کارکنان» که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهارکرد: سازمان‌ها مانند موجود زنده‌ای هستند که برای اعضا وظیفه مراقبت از مجموعه سازمان را برعهده دارند.

وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد: اگر سازمانی نتواند حیات خود را به خوبی حفظ کند با گذشت زمان از بین خواهد رفت.

وی با بیان این که حراست نقش چشم را در آموزش و پرورش ایفا می‌کند، افزود: حراست چشمی است که محیط بیرون و داخل را رصد می‌کند و خود دیده نمی شود.

بطحایی خاطر نشان کرد: حراست آرامش را برای سیستم به ارمغان می‌آورد و با رصد امور، خطرات را به فرصت تبدیل می‌کند. در نتیجه این مجموعه، یک مجموعه غیرضروری نبوده و مبنای علمی دارد.

وی با تاکید بر این که تنها نقش حوزه‌ستادی پشتیبانی از معلمان است، بیان کرد: معلمان درخط مقدم مبارزه با جهل هستند.

وزیرآموزش و پرورش گفت: حفظ آبروی معلمان باید در اولویت مدیران حراست قرار داشته باشد و اگر معلمی را برای یک امر خاص احضار می‌کنند به گونه ای باشد که به آرامش وی خدشه وارد نشود.

بطحایی خاطرنشان کرد: هرچند شرایط سخت مالی مانع برقراری آرامش مطلوب و مورد نظر شده است اما حراست ها با رفتار خوب خود می توانند آرامش مطلوبی را در محیط تعلیم و تربیت برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز