خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:

ستاد اجرایی فرمان امام قصد تخریب کافه نادری را نداشت

کد خبر : ۵۶۸۴۳۰

رئیس شورای شهر تهران به حواشی تخریب کافه نادری اشاره کرد و گفت: در این موضوع ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مظلوم واقع شد، چرا که برای تخریب هیچ قصدی نداشته و حتی به سرعت ملک را از لیست مزایده خارج کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، در حاشیه بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی با اشاره به حضور فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ اظهار کرد: قرار بود این سخنرانی به مناسبت هفته بسیج صورت گیرد که به دلیل زلزله غرب کشور به تعویق افتاد. همچنین سردار یزدی در اظهارات خود خواستار حمایت شورای شهر از اقدامات سپاه و بسیج در شهر تهران شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات این جلسه شورا تصریح کرد: لایحه فوریت شهرداری تهران برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه درجلسه امروز به تصویب رسید و البته فرمانداری به بخشی از این مصوبه اعتراض داشت که با جمع‌بندی اعضای شورا منتفی شد.

هاشمی در ادامه به حواشی تخریب کافه نادری اشاره کرد و گفت: متاسفانه به خاطر عجله‌ای که در این زمینه صورت گرفت و با آنکه مالک قصد تخریب نداشت در فضای مجازی موجب سوءتفاهم شد و شاهد عجله در گفتار و رفتار بودیم. سازمان‌های دولتی براساس قانون حق دارند ساختمان و املاک خود را بفروشند، اما نباید نسبت به تخریب آنها بدون نظر میراث فرهنگی اقدام کنند. در این موضوع ستاد اجرایی فرمان امام مظلوم واقع شد، چرا که برای تخریب هیچ قصدی نداشته و حتی به سرعت ملک را از لیست مزایده خارج کرد.

او ادامه داد: قرار نبود هیچ اتفاقی در کافه نادری بیفتد و حسن نیت و یا شیطنت برخی افراد موجب واکنش تند و تیزی شد.  البته از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیز تشکر می‌کنم.

رئیس شورای شهر در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص یکی انتصابات معاون شهرسازی و معماری که مخالفت‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت، گفت: انتصابات جزو اختیارات معاون شهردار است، البته در فضای مجازی نیز اعتراضاتی نیز وارد شد که هنوز در شورا مطرح نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز