خبرگزاری کار ایران

به دلیل تاریکی هوا؛

ادامه جست‌و‌جو برای یافتن کوهنوردان به فردا موکول شد+اسامی مفقودان

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۴۹

ادامه جست‌و‌جو برای یافتن کوهنوردان مفقود شده خراسانی به دلیل تاریکی هوا به فردا موکول شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به گرفتار شدن تیم کوهنوردی خراسان رضوی در ارتفاعات اشترانکوه و تلاش امدادگران برای نجات این افراد گفت: جسد یک کوهنورد کشف شده اما با تاریکی هوا و احتمال وقوع مشکلات بیشتر برای امدادگران، جست و جوی سایر مفقودان از صبح فردا ادامه می‌یابد.

به گزارش ایلنا، صارم رضایی اظهار کرد: ساعت 3:20 دقیقه بامداد امروز به جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا اطلاع داده می‌شود که تعدادی از کوهنوردان در اشترانکوه در برف و کولاک کوهستان گرفتار شده و نیاز به امدادرسانی دارند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد کوهستان شهرستان ازنا به منطقه اعزام شده و به سمت قله حرکت کردند. امدادگران ۷ نفر از کوهنوردانی که در پناهگاه مستقر بودند، نجات دادند اما دو  کوهنورد به‌علت سرمازدگی و ایست قبلی، جان خود را از دست دادند.

صارمی افزود: شرایط حاکم بر محل بسیار سخت و دشوار بوده و منطقه صعب‌العبور و برف‌گیر است و با توجه به تاریکی هوا و امکان وقوع مشکلات بیشتر برای امدادگران، کار جست‌وجوی 7 مفقود حادثه از صبح فردا دوباره آغاز می‌شود.

اسامی کوهنوردان مفقود شده در اشترانکوه به این شرح است:

ناصر اکبری

اکرم حقانی

مهشید جوانمحمدی

علی قاسم زاده

مجید زاده‌تراب

علی حسینی

امان‌الله جوکار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز