خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس کشور به ایلنا خبر داد:

تیم کوهنوردی در کوه‌های اشترانکوه دچار حادثه شد/یک فوتی و ۸ مفقودی تاکنون

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۶۲۴

سخنگوی اورژانس کشور گفت: یک تیم کوهنوردی که به ارتفاعات کوه‌های ازنا صعود کرده بودند، در پی وقوع بهمن دچار سانحه شدند که تا الان یک نفر فوت شده و اورژانس هوایی نیز در حال جستجوی مفقودان است.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره مفقود شدن یک تیم 15 نفره کوهنوردی گفت: در ساعت 09:26 با گزارش حادثه برای یک تیم کوهنوردی در ارتفاعات اشترانکوه، بلافاصله اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: این تیم کوهنوردی 15 نفره که به ارتفاعات کوه‌های ازنا صعود کرده بودند دچار سانحه شدند و متاسفانه در این حادثه تاکنون یک نفر فوت شده است.

خالدی ادامه داد: هم اکنون اورژانس هوایی 115 در حال جستجو سایر مفقودان هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: علیرضا عامری 23 ساله فردی بود که در این حادثه جان باخت.

خالدی افزود: ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوانمحمدی،علی قاسم زاده، مجید زاده تراب،  امان الله جوکار و خانم  علی حسینی اسامی مفقودان است.

او تاکید کرد: کوهنوردان در حال انتقال به بیمارستان ولیان الیگودرز هستند که اسامی آنها محسن اشرفی، سید رضا وحیدی،امیر تقی زاده،  محمود فرنوش فر، حسن موسوی و سروش قادری است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز