خبرگزاری کار ایران

علی‌اکبر ولایتی:

کمک ایران به بغداد نبود ابوبکر البغدادی بدتر از صدام می‌شد/ افتخار می‌کنم پایه‌گذار بازی نکردن با رژیم صهیونیستی هستم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۹۷۵

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد با تقدیر از اقدام علیرضا کریمی کشتی‌گیر ایرانی بر عدم رویارویی با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی گفت: برخی می‌گویند بازی نکردن در مقابل رژیم صهیونیستی را ولایتی پایه‌گذاری کرده است که من به این موضوع افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر ولایتی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشکده فنی مهندسی واحد تهران غرب برگزار شد، اظهار داشت: برخی مدعی هستند ۱۶ آذر متعلق به آنهاست در حالی که ۱۶ آذر متعلق به مردم و متعلق به کسانی است که از تمامیت کشور دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی می‌گفتند برویم و با داعش مذاکره کنیم، گفت: همین داعشی که ایجاد آن را جزو افتخاراتش می‌داند گروهی است که جنایت می‌کند و بعد الله‌اکبر سر می‌دهد. آیا با اینها می‌توان مذاکره کرد؟ اگر کمک ایران و دوستان ایران در بغداد نبود، ابوبکر البغدادی در حال حاضر در آنجا حکومت می‌کرد و بدتر از بغداد می‌شد و حرف‌های اسرائیل و آمریکا را در منطقه پیاده می‌کرد.

هدایتی در ادامه تصریح کرد: اگر شجاعت مبارزه را ندارید حداقل خدا را شکر کنید که در کشوری زندگی می‌کنید که جوانانش از کشور دفاع می‌کنند و با هدایت رهبر معظم انقلاب و شجاعت سردار سلیمانی توانسته داعش را شکست دهد.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه برخی امروز طوری صحبت می‌کنند که انگار سخنگوی آمریکا هستند، اظهار داشت: آنچه که ما در واقعه ۱۶ آذر داشتیم که منجر به شهادت سه دانشجو شد امروز هم همان صحنه است. کسانی که توصیه می‌کنند به مسوولان ما که با آمریکا مذاکره کنید بدانند که دشمن همان دشمن است و گاهی مصداق‌ها فرق می‌کند و باید این مصداق‌ها را به خوبی بشناسیم. کسانی که توصیه می‌کنند با آمریکا سازش کنیم باید تاریخ را مطالعه کنند. همه مایل هستند که این کشور محفوظ بماند شما دانشجویان به عنوان قشر آگاه وظیفه دارید که به تنویر افکار عمومی بپردازید بعضی‌ها فرصت‌طلب هستند و هم می‌خواهند امکانات داشته باشند اما فداکاری نکنند. وظیفه همه ما روشنگری است.

ولایتی ادامه داد: همه تشکل‌ها برادر و خواهر هم هستند و سلایق متفاوت هستند و اینها می‌توانند در چهارچوب نظام هر نوع عقیده را ابراز کنند و دانشگاه آزاد متعلق به همه ملت است.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد ضمن تقدیر از اقدام علیرضا کریمی کشتی‌گیر ایرانی بر عدم رویارویی با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو پرسیده است که چرا این کشتی‌گیر کشتی نگرفت. به این علت که او نمی‌خواست به آرمان‌های این ملت خیانت کند. این کشتی‌گیر افتخار ملت ماست.

وی ادامه داد: این کشتی‌گیر عزیز ما گویا در دانشگاه آزاد مشکلاتی دارد که من از دکتر رهبر خواهش می‌کنم که به مشکلات ایشان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه می‌گویند ولایتی پایه‌گذار عدم رویارویی با رژیم صهیونیستی بوده است، گفت: برخی می‌گویند بازی نکردن در مقابل رژیم صهیونیستی را ولایتی پایه‌گذاری کرده است که من به این موضوع افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز