خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی گسترده در انبار چوب

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۲۶۰

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در یک انبار چوب خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آتش‌سوزی در انبار چوب گفت: ساعت ۷:۲۷ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در انبار چوب در محله مرتضی‌گرد خیابان رویال به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شوند تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک انبار بزرگ چوب و ضایعات چوبی به وسعت ۷۰۰ متر بود که مقدار زیادی تخته، الوار، پالت‌‌های چوبی و دستگاه‌هایی که در همین زمینه استفاده می‌شود در این انبار به ارتفاع چندین متر روی هم نگهداری می‌شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: این انبار کاملا شعله‌ور بود به طوری که دود حاصل از آتش‌سوزی از فواصل دور و از نقاط مختلف تهران قابل رویت بود. در مجاورت این انبار نیز انبارها و کارگا‌هایی در همین راستا وجود داشت و در حال فعالیت بودند و آتش‌ درحال سرایت به انبارهای همجوار بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان تهران عملیات خود را به سرعت آغاز کردند یادآور شد: آتش‌نشانان آتش را به سرعت مهار کرده و زبانه‌های آتش را به کنترل خود درآوردند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت نداشت و آتش‌نشانان پس از خاموش شدن آتش در حال لکه‌گیری هستند. با توجه به اینکه حجم چوب‌ها زیاد است لازم است برای لکه‌گیری از تجهیزاتی مانند لودر این چوب‌ها و تخته‌ها جابجا شود و آتش‌های پنهان و نهفته که دور از چشم است و معمولا زیر الوارها وجود دارد کاملا خاموش و ایمن‌سازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز