خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

شهادت یک مامور انتظامی در درگیری با شرور مسلح

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۱۳۴

فرمانده انتظامی استان فارس از شهادت یک مامور پلیس این استان در درگیری با یک شرور در شهر استهبان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد علی گودرزی گفت: عصر سه‌شنبه ۷ آذر یکی از کارکنان انتظامی شهرستان سروستان در حین عملیات دستگیری یک شرور مسلح و متهم به حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، به شهادت رسید.

وی افزود: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز توسط شخصی به هویت م - ح و پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل موردنظر اعزام شدند و مشغول بازرسی از منزل این شرور بودند که متهم موردنظر اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با یادآوری این‌که شرور یادشده خود را از دید ماموران پلیس مخفی کرده بود، گفت: متاسفانه در این درگیری، ستوان‌سوم «کمال کشاورزی»، جمعی پلیس آگاهی شهرستان سروستان بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

گودرزی با بیان این‌که شرور مسلح نیز در اقدام متقابل ماموران، به ضرب گلوله کشته شده است، گفت: در بازرسی از منزل متهم تعدادی فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

وی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت این پلیس فداکار، گفت: هم‌رزمان و مدافعان حریم نظم و امنیت در سراسر فارس و کشور با نثار خون خود و تا پای جان برای حفاظت از امنیت شهروندان تلاش کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز