خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

برای رسیدن به پلیس حضرت حجت (عج) بسترسازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۰۵

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که زمینه‌ها و بستر لازم برای رسیدن به پلیس حضرت حجت (عج) فراهم شود، یعنی پلیسی در تراز حکومت دینی، دولت اسلامی، حکومت حضرت امام زمان (عج) و نائب برحق ایشان شویم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در همایش سراسری روسای عقیدتی سیاسی، فرماندهی استان ها، یگان های بلافصل، مراکز آموزش و مرزبانی استان ها خطاب به شرکت کنندگان این همایش اظهار داشت: از اینکه زحمت می‌کشید و تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا و برنامه‌های ناجا را پیگیر هستید، تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: وجود شما عزیزان بزرگوار روحانی سبب دلگرمی، قوت قلب و آرامش بیشتر برای فرماندهان، کارکنان و خانواده های محترم نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: انصافا در بازدید از استان ها عزیزان عقیدتی سیاسی و روحانیون عزیزی که فعال هم هستند، بسیار تأثیرگذارند، این پایه و بنا از دوران حضرت امام خمینی (ره) گذاشته شد و بعد هم مقام معظم رهبری تأکید فرمودند که روحانیت معظم تحت عناوین عقیدتی سیاسی یا نمایندگان ولی فقیه در سپاه و در بعضی از سازمان های غیرنظامی هم حضور داشته باشند.

اشتری یادآور شد: این موضوع از برکاتی بوده که بعد از انقلاب نصیب کشور شده است و باید قدردان باشیم؛ یعنی اینکه جایگاه خود را خوب بشناسیم، بدانیم چه وظیفه و مسئولیتی داریم و چقدر می‌توانیم تأثیرگذار باشیم.

اشتری خاطر نشان کرد: به فلسفه وجودی روحانیت معزز و به خصوص مسئولان عقیدتی و سیاسی باید توجه شود، در تمام مأموریت‌ها اقدامات شما موثر است و باید هر روز این جایگاه را برای اثرگذاری در کارکنان ارتقاء دهیم.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که زمینه‌ها و بستر لازم برای رسیدن به پلیس حضرت حجت (عج) فراهم شود، یعنی پلیسی در تراز حکومت دینی، دولت اسلامی، حکومت حضرت امام زمان (عج) و نائب برحق ایشان شویم.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: باید با اجرای برنامه‌ریزی‌های قوی‌تر بتوانیم با گام‌های بلندتری حرکت کنیم و مراقب باشیم کم کاری و کم فروشی نکنیم و هر چه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم.

اشتری اضافه کرد: مقام معظم رهبری ارتقاء روحیه دینی، معنوی و انقلابی در نیروی انتظامی را بارها در مناسبت‌های مختلف مورد تأکید قرار دادند؛ چرا که فعالیت و کار ما به گونه‌ای است که با آبرو، ناموس، جان و مال مردم در ارتباط هستیم و باید بسیار مراقب باشیم.

وی افزود: ناجا باید در تمام عرصه‌ها بتواند نقش اصلی خودش را ایفا کند و نشان دهد امنیت آفرین است؛ به گونه‌ای که مورد اطمینان همه باشد و با تمام توان و تلاش سعی کنیم بهترین و آماده‌ترین محیط را داشته باشیم.

اشتری بر ارتقای معنویت، بصیرت و روحیه دینی و انقلابی تأکید و تصریح کرد: همکاران ما باید با روحیه انقلابی، شادابی و نشاط کار کنند؛ در سازمانی که روحیه انقلابی و نشاط نباشد، ماموریت ها صحیح و درست پیش نمی رود و شما روحانیون عزیز باید کمک کنید تا روحیه امید ارتقاء یابد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی تأکید کرد: کارکنان ناجا، کارکنانی زحمتکش و خدوم هستند و این استحقاق را دارند تا از نظر معیشتی به آرامش نسبی برسند، انشاء الله با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال آینده بتوانیم تحولی در این باره ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: در محضر مقام معظم رهبری بودم که ایشان از اجرای مأموریت های نیروی انتظامی اظهار رضایت کردند. کسب این رضایت را که نتیجه زحمات تک تک کارکنان ناجا است، تبریک می‌گویم و بنده به عنوان نماینده شما این توفیق را دارم که به محضر ایشان شرفیاب می‌شوم.

فرمانده نیروی انتظامی با ابراز امیدواری از اینکه به برکت وجود مقام معظم رهبری و رضایت ایشان بتوانیم گام‌های بهتر و بلندتری برداریم، گفت: الحمدالله روزی نبوده که ناراحت باشیم یا انگیزه‌مان کمتر شده باشد، حتی هر روز با انگیزه بیشتر فعالیت کرده‌ایم.

وی یادآور شد: خدا را شاکریم که در اجرای مأموریت‌ها با هیچ بن بستی رو به رو نیستیم و همگی حل شدنی است و همکاران ما سخت‌ترین مأموریت‌ها را به لطف الهی به آسانی انجام داده‌اند.

سردار اشتری تاکید کرد: ان‌شاء الله با روحیه انقلابی و با انگیزه و نشاط و با توکل به خدا بتوانیم سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز