خبرگزاری کار ایران

حریق در یک گاراژ در خیابان هلال‌احمر/ نجات ۳۰ نفر از ساکنان دو ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۹۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در گاراژی در خیابان هلال احمر و نجات ۳۰ نفر از ساکنان دو ساختمان مسکونی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آتش‌سوزی در یک انبار گفت: ساعت۰:۵۹ امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ در خیابان هلال احمر ابتدای خیابان قدمی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

او ادامه داد: ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه بالابر، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی گاراژی بود به وسعت بیش از ۳ هزار متر مربع که تعدادی کارگاه و انبار با کاربری تعمیرگاه و انبار نگهداری موتورسیکلت‌های نو و تعمیراتی در آن وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه بخش غربی این گاراژ که شامل ۶ انبار که با سقف‌های کاذب بهم متصل بودند و حدود ۳۰۰ متر وسعت داشت، دچار حریق شده بود.

او افزود: شدت حرارت به حدی بود که سقف‌ها به طور کامل تخریب شده بود. همچنین در بخش بیرونی و پشت انبار دو باب ساختمان مسکونی وجود داشت که آتش در حال سرایت به آنجا بود و نمای بیرونی ساختمان کاملا دودزده شده بود و اتش به لبه پنجره‌ها نزدیک شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت ساکنان ان ساختمان‌ها را که بیش از ۳۰ نفر بودند خارج کردند. در داخل محوطه این گاراژ نیز حدود ۲۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده بود که در آستانه حریق بودند که آتش‌نشانان بلافاصله از چند جهت مشغول اطفای آتش شدند و به سرعت آتش را تحت کنترل درآوردند.

ملکی تاکید کرد: خوشبختانه با حضور به موقع آتش‌نشانان در کمتر از دو دقیقه آتش خاموش و از سرایت آن به دیگر بخش‌ها جلوگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز