خبرگزاری کار ایران

با بارانی‌شدن هوای استان کرمانشاه؛

وضعیت روستاها برای زلزله‌زده‌ها مناسب نیست/ مشکلات شدید مردم در پی آب‌گرفتگی معابر

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۳۰

وضعیت روستاها با بارانی شدن هوای استان کرمانشاه برای زلزله‌زده‌ها مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، هوای استان کرمانشاه طی امروز و فردا متاثر از سامانه حاکم در منطقه، نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات مه‌آلود همراه با بارندگی، رعد و برق و وزش باد است و شرایط ناپایداری دارد اما از همه مهمتر وضعیت پیچیده فضای شهر سرپلذهاب و آب‌گرفتگی معابر است که موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

چند روز گذشته بارها و بارها از طرف سازمان هواشناسب نسبت به بروز سرما و باران هشدار داده شده بود و به همین دلیل نیروهای ارتش در شهر سر پل ذهاب به کمک مردم آمدند و با نصب نایلون روی چادرها و بلوک‌چینی کنار چادرها درصد آسیب‌دیدگی نقاط شهری را کاهش داده‌اند اما همچنان در نقاطی از شهر سرپل‌ذهاب آب‌گرفتگی معابر مشکلات مردم را دو چندان کرده و وضعیت روستاها برای زلزله‌زده‌ها مناسب نیست. مردمی که حتی کفش‌های خود را در زلزله از دست داده‌اند با دمپایی بین فضاهای آب‌گرفته کنار چادرها راه می‌روند و مستاصل هستند.

کاهش دمای هوا که اوایل هفته آینده شدیدتر خواهد شد نگرانی زلزله‌زدگان را دوچندان کرده و در این میان کاهش دما نیز موجب نگرانی و بیقراری خانواده‌هایی شده که فرزندان کوچک دارند. تعداد بالایی از کودکان در این منطقه همچنان در شوک پس از زلزله و در معرض بیماری هستند. کودکانی که در سرمای هوا حتی امکان استفاده از اندک حمام‌های صحرایی سرپل‌ذهاب را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز