خبرگزاری کار ایران

سردار حقانیان در پاسخ به ایلنا:

اقدامات لازم برای راه‌اندازی مدارس درحال انجام است/ شرایط از وضعیت بحرانی خارج شده‌+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۵۱

معاون اجرایی بیت رهبری با حضور در منطقه زلزله‌‌زده با تاکید براینکه باید تلاش شود تا زندگی مردم به جریان بیفتد، گفت: همه‌ چیز رو به پیشرفت است و آن بحران اولیه تمام شده‌است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به مناطق زلزله‌زده، سردار وحید حقانیان (معاون اجرایی بیت رهبری) با حضور در محله فولادی‌های شهر زلزله‌زده سرپل ذهاب گفت: شرایط شهر از وضعیت بحرانی خارج شده است.

وی افزود: در حال حاضر همه عوامل دست به دست هم داده‌اند تا به وضعیت موجود رسیدگی شود، هلال احمر در حال توزیع دفترچه است، بنیاد مسکن و دولت مستقر شده است، قرارگاه خاتم با بنیاد مسکن برای روستاها قرارداد بسته‌اند تا کار روی غلتک بیفتد.

سردار حقانیان با بیان اینکه تاکنون هزار مسکن ارزیابی شده‌است و ارزیابی‌ها ادامه دارد، گفت: سازه‌ها در حال تشخیص است. برای سازه‌های پایدار و سازه‌هایی که نیاز به کار جزیی دارد، برگه‌هایی داده می‌شود و بنا بر دستوری که دولت داده، آقای تابش الحمدلله پای کار است و تیم دیگری هم از اصفهان می‌آید.

او ادامه داد: بعد از این ارزیابی وضعیت شهر خیلی متفاوت می‌شود، چراکه خانواده‌هایی که مسکن‌‌هایشان مشکل خاصی ندارد، می‌توانند به منازل‌شان بازگردند و خانه‌هایی که سازه‌هایشان مشکل دارد به صاحبان‌شان اجازه ورود داده نمی‌شود و اسکان موقت شروع می‌شود.

سردار حقانیان خاطرنشان کرد: همه‌چیز رو به پیشرفت است و آن بحران اولیه تمام شده‌است و الحمدلله دولت به خوبی پای کار آمده است و رییس‌جمهور و وزرا دستورات را داده‌اند و هر روز یک وزیری به منطقه می‌آید. ارتش، سپاه و قرارگاه خاتم نیز الحمدلله مشغول کار هستند. هر ساعت گروه‌های جدیدی به منطقه وارد می‌شوند. وضع شهر هفته آینده خیلی متفاوت خواهد شد.

سردار حقانیان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره وضعیت مدارس منطقه زلزله‌زده گفت: در حال حاضر آقای بطحایی؛ وزیر آموزش و پرورش در شهر حضور دارند، و در حال سازماندهی برای راه‌اندازی مدارس هستند.

معاون اجرایی بیت رهبری در خاتمه با تاکید براینکه باید تلاش شود تا زندگی مردم به جریان بیفتد، گفت: راه‌اندازی بخش‌هایی که تخریب کامل نشده است، و همچنین موضوع اسکان بسیار مهم است.

اقدامات لازم برای راه‌اندازی مدارس درحال انجام است/ شرایط از وضعیت بحرانی خارج شده‌+فیلم

حجم ویدیو: ۲۲.۳۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز