خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر اعلام شد؛

جزئیات کمک‌های نقدی به خانواده‌های مناطق آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۳۳

هلال احمر اعلام کرد خانواده‌هایی که در مدت زمان بعد از زلزله تا امروز و در شهرها و روستاهای زلزله‌زده، صاحب فرزند شده‌اند، در صورتی که سکونت و اقامت آنها احراز شده و دفترچه امدادی دریافت کرده باشند، مشمول دریافت هدیه ۵۰ میلیون ریالی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای اعلام کرد:  کمک‌ های نقدی به خانواده های مناطق زلزله زده، بر مبنای هر فوتی خواهد بود و با تاییدیه پزشکی قانونی به سرپرست قانونی خانوار تعلق می‌گیرد. بر این اساس ساز و کار اجرایی آن به‌زودی تعیین و به استان محل حادثه ابلاغ و اطلاع‌رسانی می‌شود.

خانواده‌هایی که در مدت زمان بعد از زلزله تا امروز و در شهرها و روستاهای زلزله‌زده، صاحب فرزند شده‌اند، در صورتی که سکونت و اقامت آنها احراز شده و دفترچه امدادی دریافت کرده باشند، مشمول دریافت هدیه ۵۰ میلیون ریالی می‌شوند.

ساز و کار اجرایی این مهم نیز به زودی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

از افراد مشمول این اطلاعیه درخواست می‌شود فعلا به مراکز جمعیت هلال‌احمر در استان‌ها مراجعه نکنند؛ چراکه به زودی و پس از رفع مسائل اولیه بحران برای شروع کار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز