خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبرداد؛

فوت دو کارگر افغانی در حادثه سقوط چاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۲۴

ملکی از فوت دو کارگر افغانی به دلیل استشمام گازهای مسموم هنگام حفر چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره جزییات حادثه امروز گفت: ساعت 8:22 صبح یک حادثه سقوط در چاه در خیابان جنت‌آباد، خیابان چهارباغ شرقی به سامانه 125 اطلاع‌داده شد.

او با بیان اینکه بلافاصله پس از تماس؛ دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: محل حادثه یک منزل سه طبقه مسکونی قدیمی بود. در این خانه؛ کارگران مشغول حفر چاهی به عمق 35 متر برای آزمایش خاک بودند که به یکباره کارگر 22 ساله بیهوش می‌شود و متاعقب این ماجرا؛ کارگر دوم که جوانی 18 ساله بوده است برای کمک وارد چاه می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه کارگر دوم نیز در چاه گرفتار می‌شود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شده و با توجه به اینکه احتمال می‌رفت هوای این چاه به گازهای مسموم آلوده باشد؛ آتش‌نشانان با تجهیزات کامل وارد چاه شدند و هر دو کارگر را از آن خارج کردند.

ملکی تصریح کرد: دو کارگر تحویل عوامل اورژانس شده و بعد از معاینات لازم مشخص شد هر دو کارگر جان خود را از دست داده‌اند. علت اصلی مرگ نیز توسط پزشکی قانونی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز