خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران:

هموطنان از مراجعه شخصی به مناطق زلزله‌زده خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۳۸

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران ضمن قدردانی از کمک های انسان دوستانه مردم شریف به زلزله زدگان غرب کشور تاکید کرد: هموطنان گرامی از مراجعه شخصی به مناطق زلزله زده خودداری نمایند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران، در حال حاضر شلوغی و ازدحام وسایل نقلیه شخصی و کامیون های حامل کمک های مردمی در مسیرهای مواصلاتی چند کیلومتر مانده به شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه، امدادرسانی را مختل نموده است و دسترسی زمینی به مناطق زلزله زده برای تیم های امدادرسان به سختی انجام می پذیرد. لذا باهماهنگی‌های انجام شده و برقراری خط هوایی توسط جمعیت هلال احمر، اقلام موردنیاز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کرمانشاه ارسال می شود.

معاون سیاسی فرماندار تهران گفت: وسایل گرمایشی، پوشک، شیرخشک، لوازم بهداشتی بانوان و نایلون به­ منظور روکش چادرهای اسکان به­ عنوان مهمترین اولویت­ ها ، موردنیاز فوری می­ باشد.

ناصربخت همچنین گفت: شهروندان تهرانی می توانند اقلام مربوطه را تحویل پایگاه های جمع آوری مستقر در مساجد شهر تهران نمایند و خیرین، نیکوکاران، شرکت ها، دستگاه‌ها و ادارات اقلام عمده تهیه شده را به آدرس: خیابان شهیدرجائی، جنب بیمارستان شهدای هفتم­ تیر، پایگاه جمعیت هلال­ احمر تحویل دهند.

وی باتوجه به تامین نیازهای اولیه در مناطق زلزله زده و لزوم برنامه ریزی جهت  استمرار ارایه خدمات به هموطنان در مناطق آسیب دیده طی ماه‌های آتی از شهروندان تهرانی خواست حتی الامکان نسبت به واریز  کمک های نقدی به شماره حساب  ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک های ملی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر، آینده و رسالت اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز