خبرگزاری کار ایران

هواشناسی اعلام کرد:

پیش‌بینی بارش باران و برف در استان‌های غربی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۰۰

سازمان هواشناسی اعلام کرد: احتمال بارش برف در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در شمال‌غرب و غرب کشور وجود دارد.

به گزارش ایلنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، از بعد از ظهر یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط شمال‌غرب و غرب افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این سامانه در روز دوشنبه تقویت شده و علاوه بر مناطق فوق، به تدریج بخش‌هایی از نواحی مرکزی را نیز در بر می گیرد. روز سه شنبه نیز در نیمه غربی کشور بارش باران، گاهی رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب و غرب بارش برف دور از انتظار نیست.

از بعد از‌ ظهر روز یکشنبه، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان و شمال ایلام پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان و قزوین پیش‌بینی می‌شود.

همچنین به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، از بعد از ظهر یکشنبه و روز دوشنبه احتمال پدیده گردوخاک در برخی نقاط غرب و جنوب غرب وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز