خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد

حفظ روحیه‌ی کودکان و نوجوانان زلزله‌زده در اولویت کانون پرورش فکری

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۴۵

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: همدردی با مادران و پدران اندوهگین و حفظ روحیه‌ی کودکان و نوجوانان که تجربه‌ی زیستی کم‌تری در مواجهه با چنین رویداد تلخی دارند، از اولویت‌های کانون پرورش فکری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی با بازماندگان زلزله‌ی کرمانشاه همدردی کرد.

متن کامل پیام مدیرعامل کانون به بازماندگان زلزله‌ی کرمانشاه به شرح زیر است:

بار دیگر طبیعت بیدار شد و این‌بار طنین زاگرس پهناور در شامگاه یک‌شنبه‌ای از آبان ماه، هموطنان غرب کشور را در بهت و اندوه فرو برد. در میان سیل اخبار و آماری که نشان از سهم اشک‌های مادران و پدران و فرزندان عزیز استان غیور و محجوب کرمانشاه دارد، تصویر معصومانه‌ی کودکان و نوجوانان داغ‌دیده و رنج‌کشیده‌ای که در جستجوی آغوش گرم والدین و اسباب‌بازی‌هایشان، میان آوار زلزله‌ی سهمگین سرگردان‌اند، قلب هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

در این روزهای سخت و سرشار از اندوه، وظیفه‌ی شرعی و انسانی آحاد ملت است که به یاری هم‌وطنان خود بشتابند و گامی در مسیر امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده بردارند. به عنوان یار دیرینه‌ی کودکان و نوجوان میهن اسلامی‌مان، این مصیبت بزرگ را به بازماندگان و مردم شهیدپرور کرمانشاه تسلیت عرض می‌کنم و آمادگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برای یاری رساندن به خانواده‌های داغ‌دار اعلام می‌دارم.

به یقین همدردی با مادران و پدران اندوهگین و حفظ روحیه‌ی کودکان و نوجوانان که تجربه‌ی زیستی کم‌تری در مواجهه با چنین رویداد تلخی دارند، از اولویت‌های کانون خواهد بود. شکی نیست که حضور مربیان حاذق و توانمند در فضای ملتهب مکان‌های آسیب‌دیده و اجرای برنامه‌هایی منطبق با شرایط این روزهای سخت، می‌تواند امید و نشاط روحی را به کودکان و نوجوانان فرو رفته در بهت حادثه هدیه بدهد.

ما آماده‌ایم تا دست‌های کوچک غمگین را در دست بگیریم و آغوشمان را برای تمام کودکان و نوجوانان معصوم این خطه‌ی غرورآفرین گشوده‌ایم و برآنیم تا اعتماد به نفس، شادی‌های کودکانه و لبخند را با کتاب‌ها و بازی‌ها و قصه‌ها احیا کنیم.

از پروردگاه متعال می‌خواهم تا نگاه مهربانش را همواره بر آسمان زندگی کودکان و نوجوانان این سرزمین بتاباند و در این روزهای پرحادثه، یاری رساند تا نهال صبر و شکیبایی که لازمه‌ی ادامه‌ی حیات انسان‌هاست، بروید و بشکفد و به بار بنشیند.

علیرضا حاجیان‌زاده

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز