خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب انجام شد؛

هشدار شدید الحن استاندار کرمانشاه به برخی مدیران/ آمار بی‌اساس را نمی‌پذیرم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۶۱

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب گفت: از امشب آمار بی‌اساس را نمی‌پذیرم و میدانی نحوه توزیع چادر را رصد می‌کنم. هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند.

به گزارش ایلنا، بازوند، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب گفت: از امشب آمار بی‌اساس را نمی‌پذیرم و میدانی نحوه توزیع چادر را رصد می‌کنم. هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند.

او ادامه داد: اینکه برق ۱۰ درصد وصل شده فردا ۵ درصد این چه سیستمی است؟ متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ درصد یعنی چه؟ برق باید فوری برقرار شود. حتی یک شب دیگر هم نباید این وضعیت ادامه پیدا کند، صورت جلسه کنید اگر تا ساعت مشخص برق وصل نشد تکلیف را روشن می‌کنم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این همراه اول کی می‌خواهد مشکل تلفن را حل کند؟ من با هر کدام از مدیرانم می‌خواهم تماس بگیرم نمی‌شود. اینکه برق ۱۰ درصد وصل شده فردا ۵ درصد این چه سیستمی است؟ متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ درصد یعنی چه؟ برق باید فوری برقرار شود.

بازوند تصریح کرد: حتی یک شب دیگر هم نباید این وضعیت ادامه پیدا کند، صورت جلسه کنید اگر تا ساعت مشخص برق وصل نشد تکلیف را روشن می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز