خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

احتمال حبس افرادی زیر آوار ساختمان/ سگ‌های هلال‌احمر در حال جستجو هستند

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۷۷

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از ریزش یک ساختمان ۴ طبقه در خیابان کمیل خبر داد و گفت: احتمالا افرادی زیر آوار این ساختمان محبوس شده‌اند.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر ریزش یک ساختمان 4 طبقه در خیابان کمیل درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 14:56 دقیقه امروز حادثه ریزش ساختمان در خیابان کمیل بعد از جیحون به سامانه 125 اعلام شد.

او ادامه داد: آتش‌نشانان 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان 4 طبقه‌ است. در ضلع شرقی این ساختمان که در مجاورت یک قطعه زمین به وسعت حدود 250 متر است، زمانی‌ که کارگران به عمق 4 متر در حال گودبرداری بوده‌اند، فروریخته است.

ملکی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که افرادی زیر آوار حبس شده‌اند و با سگ‌های  هلال‌احمر در حال جستجو هستیم. افرادی نیز به این محل مراجعه‌ و ادعا کرده‌اند که افرادی در این ساختمان هستند و هر چه با آن‌ها تماس می‌گیرند پاسخگو نیستند.

وی افزود: یک خانم حدود 70 سال فوت شده از زیر آوار خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز