خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی خبر داد:

سرمای 2 درجه زیر صفر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۳۸

براساس نقشه‌های هواشناسی ‌آسمان کرمانشاه در دو روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در کرمانشاه 22 و 2- درجه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی‌، ‌در سه روز آینده جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.

امروز و روزهای‌ پنج‌شنبه و جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر در برخی ساعات افزایش ابر رخ می‌دهد و مه رقیق و احتمال بارش خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست. ‌

در مناطق غربی کشور تا روز شنبه هفته آینده جو پایدار است و نوسان دمایی قابل توجه نیست، ولی از روز یکشنبه در این مناطق بارندگی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و کمترین دما برای مناطق مرتفع زلزله‌زده استان کرمانشاه در صبح پنج‌شنبه نوسانی بین منفی دو تا 6 درجه و صبح جمعه نوسانی بین منفی یک تا 6 درجه خواهد داشت.

سرمای هوا در اغلب شهر‌ها ملموس است؛ روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 31 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 10 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

‌آسمان کرمانشاه در دو روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در کرمانشاه 22 و 2- درجه خواهد بود.

‌آسمان تهران‌ در دو روز آینده صاف همراه با غبار محلی‌ پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 18 و 8 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز