خبرگزاری کار ایران

میرزاده خبر داد:

استخدام معلمان حق‌التدریس منوط به برگزاری آزمون شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۲۵۷

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: بر اساس تصمیم اخذ شده در کمیسیون مقرر شد آزمونی از سوی سازمان سنجش برای این افراد برگزار شود و حد نصاب نمره قبولی در این آزمون نیز از سوی آموزش و پرورش تعیین شود.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، سید حمایت میرزاده در تشریح نشست عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۳مهرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: این نشست با حضور کارشناسان مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی کشور برگزار شد و به موضوع مهم تعیین تکلیف حق معلمان حق التدریسی اختصاص داشت.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد کلیات طرح جذب حق التدریسی‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات و رأی آوری آن در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: بر همین اساس مقرر شد جزئیات این طرح مجددا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار گیرد و به صحن علنی بازگردد.

وی با بیان اینکه تصمیم گرفته شد که افرادی که شامل مصوبه شهریور ماه سال ۹۵ معلمان حق التدریسی می‌شوند با لحاظ شرایطی به کار گرفته شوند، ادامه داد: بر اساس تصمیم اخذ شده در کمیسیون مقرر شد آزمونی از سوی سازمان سنجش برای این افراد برگزار شود و حد نصاب نمره قبولی در این آزمون نیز از سوی آموزش و پرورش تعیین شود.

میرزاده اضافه کرد: همچنین ظرفیت پذیرش برای اینکه چه تعداد نفر در کدامیک از شهرستان‌ها و در چه رشته‌ای و چه مدت به کار گرفته شوند نیز از سوی سازمان اداری استخدامی کشور تعیین شود؛ ضمن اینکه نحوه اجرای آیین نامه اجرایی این قانون نیز در هیأت دولت به تصویب برسد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: این چارچوب کلی در نشست دیروز کمیسیون مورد توافق قرار گرفت که باید در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد و در صورت رأی مثبت نمایندگان به شورای نگهبان خواهد رفت و در صورت تأیید شورا این مهم تبدیل به قانون خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز