خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

مدیران متخلف همچنان در پست‌های ارشد شهرداری حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۴۶

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک از عدم پیگیری و در دسترس نبودن گزارشات سازمان بازرسی کل کشور انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی در بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور درباره شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: سازمان بازرسی کل کشور در طی سال‌های گذشته گزارشات متعددی از تخلفات صورت گرفته در مجموعه شهرداری تهران به شهرداری و شورای شهر ارسال کرده است اما بخشی از این گزارشات که در دوره قبل به رئیس شورای شهر ارسال شده قابل دسترس نیست، لذا چون این گزارشات برای پیگیری به شورای شهر ارسال شده است باید مجددا جمع‌آوری و مورد رسیدگی قرار گیرد.

او ادامه داد: بخش دوم این گزارشات که موجود و دسترسی به آن ممکن است حاکی از بروز تخلفات است ولی این تخلفات پیگیری نشده و مدیرانی که نامشان در گزارش‌های سازمان بازرسی آمده همچنان در مدیریت‌های ارشد حاضر هستند.

این عضو شورای شهر در ادامه خطاب به هیات رئیسه شورا افزود: از هیات رئیسه خواسته می‌شود اقدامات لازم را برای پیگیری و کشف این گزارشات از دسترس خارج شده به عمل آورند و شهرداری تهران نیز گزارشات سازمان بازرسی کل کشور را بین سال‌های 90 تا 96 رسیدگی کرده و پیگرد قانونی کنند تا از تضییع حقوق شهروندان جلوگیری شده و با مدیران متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

علیخانی قبل از ارایه تذکر پیش از دستور خود به حواشی ممنوع التصویری نجفی اشاره کرد و گفت: از اینکه برخی تذکرات بنده به شهردار محترم تهران باعث شد که تفاهم نامه چهار ساله میان شهرداری و صدا و سیما منعقد و ممنوع التصویری شهردار برطرف شد خوشحال هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز