خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران:

آمادگی شهرداری برای ارسال کمک‌های بیشتر به مناطق زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۳۹

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گزارشی از اقلام فرستاده شده به مناطق زلزله‌زده ارائه داد و از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای ارسال کمک‌های بیشتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران، امین عارف‌نیا (رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران) گزارشی از اقدامات شهرداری تهران در خصوص زلزله غرب تهران ارائه داد. هرچند در آستانه اظهارات عارف‌نیا برخی از اعضای شورای شهر ازجمله علیخانی و محمد سالاری به ارائه گزارش توسط مدیرکل روابط عمومی انتقاد کردند و حسن رسولی در پاسخ به انتقادات آنها گفت: در سلسله مراتب اداری روسای مراکز از هم‌طراز معاونان هستند و انتقادات وارد شده به‌جا نیست.

عارف‌نیا بالاخره پشت تریبون صحن علنی رفت و گزارشی از اقدامات شهرداری در مورد زلزله غرب کرمانشاه ارائه داد.

او با اشاره به حضور شهردار تهران از همان آغاز ساعات کاری در ستاد مدیریت بحران گفت: شهردار از همان آغاز ساعات کاری با استاندار کرمانشاه، شهردار سر پل ذهاب و قصر شیرین تماس گرفت و در جریان خسارات و نیازهای مناطق قرار گرفت و در همین راستا دستورات برای تامین اقلام لازم صادر و تیم مدیریت بحران شامل نماینده آتش‌نشانی، شهر سالم، پشتیبانی و پسماند به کرمانشاه اعزام شد و در شهرداری سر پل ذهاب استقرار یافت و براساس امکانات مسئولیت را به عهده گرفتیم.

عارف‌نیا در ادامه برخی از اقلام ارسال شده به کرمانشاه را برشمرد و افزود: سه کانتینر مواد غذایی، ۱۰ آمبولانس بهشت زهرا، ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۶۰ هزار پتو، ۱۰۰ هزار بسته نان، هزار تخته چادر گروهی هشت نفره، مقداری دارو شامل سرم و قرص‌های اعصاب و روان به منطقه ارسال شد.

او ادامه داد: همچنین بر حسب دستور مقام معظم رهبری برای اعزام ارتش، بسیج و سپاه، سازمان بسیج شهرداری اعلام آمادگی کرده است و به سمت منطقه عازم شد.

عارف‌نیا با اشاره به تماس وزیر بهداشت با شهردار تهران ادامه داد: دیروز غروب وزیر بهداشت با شهردار تهران تماس گرفتند و تاکید کردند کمک شهرداری تهران قبل از همه به محل رسیده است.  شهرداری تهران برای ارسال کمک‌های بیشتر آمادگی دارد و بر حسب تدابیر شورای شهر در این زمینه اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز