خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

برگزاری ستاد بحران در کرمانشاه با حضور رئیس‌جمهور/ نیاز به اقلام غذایی برای حادثه‌دیدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۴۷۱

استاندار لرستان از برگزاری جلسه ستاد بحران در کرمانشاه با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، هوشنگ بازوند با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسات ستاد بحران ظرف روزهای گذشته بطور منظم با حضور وزرای بهداشت، کشور و مسئولان دستگاه‌های مرتبط برگزار شده و عصر امروز نیز این ستاد به ریاست رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

 بازوند افزود: امدادرسانی هوایی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بی‌نظیر و سنگین بوده و حدود 30 بالگرد کار امدادرسانی و جابجایی مصدومان را انجام می دهند.

 وی ادامه داد: آب و برق بیشتر مناطق این استان وصل شده و تنها در شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای اطراف با مشکل قطعی آب و برق روبرو هستند که امیدواریم این مشکل تا ظهر امروز مرتفع شود.

استاندار کرمانشاه در مورد اقلام مورد نیاز برای حادثه دیدگان زلزله تصریح کرد: درحال حاضر نیاز به آب های بسته بندی و اقلام غذایی، کنسرو ، خرما و چادرهای امدادی بیش از دیگر اقلام مورد نیاز است و از مردم عزیز درخواست داریم در این زمینه به هموطنان آسیب دیده خود کمک کنند.

بازوند در خصوص آخرین وضعیت آواربرداری در منطقه عنوان کرد: تاکنون آوار برداری از مسیرجاده ها برای تردد راحت‌تر خودروها و نیروهای امدادی انجام شده و امروز آوار برداری از مسکن و خانه های ویران شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز