خبرگزاری کار ایران

رضا قدیمی مطرح کرد:

شهرداری تهران پذیرای خانواده مجروحان زلزله کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۴۰۶

شهرداری تهران اعلام کرد که همراه سراهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تمام ظرفیت، پذیرای خانواده مصدومان زلزله است که به بیمارستان‌های تهران اعزام شده‌اند.

به گزارش ایلنا، رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: ظرفیت همراه‌سراهای تهران در قالب اجاره مهمانپذیرهای مناسب و نزدیک به مراکز درمانی از امشب تا صددرصد افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران افزود: سازماندهی یک تیم بزرگ مددکاری اجتماعی متشکل از کارشناسان متخصص و زبده سازمان مذکور جهت ارایه مشاوره به این عزیزان، از دیگر خدمات شهرداری تهران خواهد بود.

قدیمی با اشاره به توصیه و تاکید شهردار تهران اظهار داشت: در خصوص کمک به هموطنان آسیب‌دیده در زلزله اخیر، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حال تدوین فوری پیشنهادات اجتماعی و پیوست‌های مددکاری مرتبط است.

وی اضافه کرد: اولین اقدام عملی این برنامه‌ریزی، افزایش ظرفیت ٣٠٠ نفری همراه‌سراهای بیمار در فاز نخست است و در صورت بالارفتن تقاضا، این رقم به صورت نامحدود قابل افزایش است.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در همین راستا تصریح کرد: مردم و خیران تهرانی داوطلب می‌توانند جهت پذیرایی و اطعام این مهمانان عزیز به روش تماس با شماره مستقیم ٤٣٧٩ اقدام و نذورات و کمک‌های خود را مستقیما تقدیم این هموطنان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز