خبرگزاری کار ایران

اولین نشست تخصصی جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی منطقه دو

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۴۷

شهردار منطقه دو از برگزاری اولین نشست تخصصی جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و اولویت قراردادن جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه دو خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، رسول کشت‌پور، شهردار منطقه دو با اعلام این خبر گفت: نشست تخصصی جذب سرمایه‌گذاری داخلی – خارجی با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در دفتر شهردار منطقه دو برگزار شد.

ترک آبادی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ابتدای نشست، موضوعاتی در رسالت‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد سازمان در زمینه جذب سرمایه گذاری‌های داخلی – خارجی ارائه نمودند.

در ادامه سول کشت پور شهردار منطقه با بیان اینکه فراهم آوردن زمینه و بستر مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در امور مربوط به شهرداری و اشاعه فرهنگ و مشارکت در توسعه شهر و فرهنگ شهرنشینی و همچنین به کارگیری و بهره‌مندی از فکر، اندیشه و سرمایه اشخاص حقیقی و حقوقی در امر سرمایه‌گذاری از اهداف و رسالت‌های محوله شهرداران مناطق و شرکت سرمایه گذاری ومشارکت‌های مردمی شهرداری تهران است.

رسول کشت‌پور گفت: هدف از برگزاری این نشست اعمال مدیرت راهبردی و هدفمند در امر سرمایه‌گذاری و مشارکت از طریق سیاست عدم تمرکز بر پروژه‌های مشارکتی و تفویض اختیار جهت افزایش قدرت عمل شهردار منطقه است که در این زمینه فراهم آوردن الگوی کارآمد در تامین منابع مالی پایدار برای شهرداری در سایه برون سپاری بخشی از امورات به بخش خصوصی و تشکیل کمیته‌های درآمدی و الگو گرفتن از مدل اقتصادی جهت کنترل درآمد و کمک به وصول عوارض پایدار محقق می‌شود.

وی افزود : در نظرداریم ضمن همکاری و تعامل روز افزون با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و فراهم کردن فضای کسب و کار رقابتی و فرصت‌های برابر برای عموم شهروندان و تلاش در جهت افزایش سرانه‌های عمومی و خدماتی و استفاده از پتانسیل های موجود در منطقه گام موثری در جهت جذب سرمایه‌گذار های داخلی و خارجی از طریق برگزاری جلسات برداریم و این امر در سایه‌ی استقرار نظام یکپارچه و سامان یافته شفاف سازی مالی -  اطلاعاتی محقق می‌گردد.

در پایان این نشست شهردار منطقه گفت: ما آمادگی خویش را جهت جذب سرمایه‌گذار درزمینه پروژه‌های زیست‌محیطی و مدیریت پسماند اعلام داشته و امید است با اعمال مدیریت راهبردی و هدفمند بتوانیم ضمن شناسایی پتانسیل‌های موجود در منطقه در زمینه تقلیل هزینه‌های نگهداشت شهر و از طریق برونسپاری بخشی از امورات به بخش خصوصی گامی موثر برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز