خبرگزاری کار ایران

نجار:

همه چیز در مناطق زلزله‌زده به‌هم ریخته/ آمار دقیق به‌ این زودی مشخص نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۷۶۰

رییس سازمان مدیریت بحران گفت: به‌دلیل تاریکی و قطع برق همچنین بسته‌شدن برخی راه‌های روستایی احتمال اینکه آمار به‌زودی مشخص شود وجود ندارد.

 اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده گفت: تمام عوامل اجرایی در حال امداد و نجات هستند. نیروهای مسلح و هلال‌احمر و تمامی بیمارستان‌ها هم در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه استان‌های همجوار نیز در حال آماده‌باش هستند، ادامه داد: وزیر کشور نیز جلسه شورای مدیریت بحران را تشکیل دادند و ریز مسائل را پیگیری کرده و روند امدادرسانی را دنبال می‌کردند.

 نجار با بیان اینکه در حال حاضر عازم منطقه زلزله‌زده است، گفت: به‌دلیل تاریکی و قطع برق همچنین بسته‌شدن برخی راه‌های روستایی احتمال اینکه آمار به زودی مشخص شود وجود ندارد.

 رییس سازمان مدیریت بحران با تاکید بر اینکه روند امداد و نجات ادامه دارد، گفت: توصیه می‌کنیم مردم آرامش خود را حفظ کنند در شرایط کنونی همه چیز به هم ریخته و کار طاقت‌فرسایی است اما روند امداد رسانی در حال اجراست.

 نجار تاکید کرد: امیدواریم خسارات جانی زیادی نداشته باشیم و مردم بتوانند با تلاش‌های صورت گرفته زودتر اسکان یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز