خبرگزاری کار ایران

هواشناسی اعلام کرد

وزش باد و گرد و خاک در عتبات/آسمان نجف فردا نیمه ابری است

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۲۵۳

سازمان هواشناسی اعلام کرد: وزش باد و گرد و خاک در عتبات عالیات و آسمان نیمه‌ابری دو روز آینده تداوم می‌یابد و مناطق هم‌مرز ایران و عراق دارای غبار محلی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، هوای مناطق هم‌مرز عراق و عتبات عالیات طی ۱۸ و ۱۹ آبان به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

وضعیت جوی مرز خسروی (قصر شیرین) فردا نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۶ درجه سانتیگراد و جمعه کمی ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و غبار محلی  با بیشینه و کمینه دمای ۲۶ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان مهران، فردا کمی تا نیمه ابری، گاهی اوقات همراه با وزش باد شدید و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۲۱ در جه سانتیگراد و جمعه صاف گاهی همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان شلمچه (خرمشهر)، فردا  صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگارد و جمعه  صاف گاهی همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۱۹درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی نجف (خرمشهر) فردا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک رقیق با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۹ درجه سانتیگراد و جمعه کمی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۵ و ۱۷ درجه سانتیگراد قابل پیش‌بینی است. آسمان کاظمین فردا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک رقیق با بیشینه و کمینه دمای ۲۶ و ۱۹ سانتیگراد و جمعه کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی کربلا فردا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد و جمعه، صاف گاهی همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان ایلام فردا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۲۳ و ۱۰درجه سانتیگراد و جمعه  کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی اهواز فردا، قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۱۸سانتیگراد و جمعه صاف در بعضی ساعات غبارآلود، با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان کرمانشاه، فردا نیمه ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۹ و ۶ سانتیگراد و جمعه کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۵ قابل پیش‌بینی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز