خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام علوی:

مشکل امنیتی در دو سوی مرز نداریم/ امسال ترددها به سهولت و با نظم بیشتری در جریان است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۱۹

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه مشکلات‌مرزی در مهران نداریم، گفت: همه باید به مقررات مرزی احترام بگذاریم لذا زائران باید نسبت به تهیه گذرنامه و ویزا اقدام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز مهران، حجت الاسلام علوی در حاشیه بازدید میدانی از وضعیت تردد زائران در این مرز، اظهار داشت: مشکلات مرزی در مهران نسبت به سال های قبل کمتر شده، همچنین تردد ها به سهولت و با نظم بیشتری در حال جریان است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مشکل امنیتی در دو سوی مرز نداریم، گفت: همه باید به مقررات مرزی احترام بگذاریم، زائرانی که قصد شرکت در زیارت اربعین را دارند حتماً باید نسبت به تهیه گذرنامه و ویزا اقدام کنند تا بتوانند از مرز خارج شوند.

وی افزود: در خصوص وضعیت خروجی مرزها به سمت کشور عراق و نیز تردد زوار اربعین در سال جاری، الحمدلله طی چند سال اخیر با توجه به تجربیات سال های قبل خوشبختانه مشکلات گذشته به طور کامل مرتفع شده است.

علوی با بیان اینکه امسال مردم درک خوبی از دریافت ویزا برای شرکت در مراسم اربعین داشتند، تصریح کرد: کلیه ترددها در مسیر زوار که به صورت پیاده و سواره در حال این سفر معنوی هستند کاملا روان بوده و هیچ گونه مشکلی مشاهده نشده است، رسانه ها با اطلاع رسانی و آگاه سازی به موقع و سریع، نقش بسیار موثری در این امر داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز