خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

رفت و آمد در جاده‌های استان ایلام پرحجم ولی روان است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۳۰۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی باعث کاهش حوادث جاده‌ای می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز مهران، "سردار تقی مهری" ، در بازدید از محور سه راهی کارزان شهرستان "سیروان" گفت: طی بازدیدی که از محور استان ایلام داشته ایم، در ورودی استان، وضعیت رفت و آمد در جاده ها پرحجم ولی روان است و رانندگان عزیز هم به خوبی مراعات می کنند.

وی افزود: نکته ای که قابل توجه و قابل تحسین است، چندین ایستگاه صلواتی و موکب در حاشیه جاده ها مشاهده کردیم که مردم با شور و عشق و علاقه ای که به امام حسین(ع) دارند به صورت مردمی و خودجوش موکب ها را راه اندازی کرده اند و از زائران اربعین حسینی که وارد استان می شوند، پذیرایی می کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا به نقش موکب ها و ایستگاه های صلواتی در کاهش تصادفات اشاره و خاطر نشان کرد: در ایام منتهی به اربعین که جاده های مرزی شلوغ تر هستند، راه اندازی ایستگاه های صلواتی و موکب ها باعث می شود رانندگان به اندازه کافی استراحت و با آرامش خاطر رانندگی کنند که این خود منجر به کاهش حوادث جاده ای تا حجم گسترده ای می شود.

سردار مهری در پایان به زائرانی که از سفر عتبات عالیات در حال بازگشت هستند، گفت: پس از استراحت کامل با احتیاط رانندگی و از هر گونه سبقت و سرعت غیر مجاز جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز