خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راهور کشور:

افزایش ۲ برابری تردد در مهران/استعلام خودرو از طریق تلفن گویای ۱۲۰

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۷۸

جانشین پلیس راهور کشور با بیان اینکه حدود یک هزار اتوبوس وارد مهران شده و بیش از هزار اتوبوس نیز در مسیر هستند، گفت: از شب گذشته شاهد افزایش دو برابری تردد وسائط نقلیه به سمت مهران هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار موسی امیری اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته حدود ۳۰۰۰ اتوبوس در استان ایلام تردد داشته‌اند که شاهد افزایش دو برابری تردد وسائط نقلیه به سمت مهران هستیم؛ در محور ایلام به مهران در برخی مقاطع به علت حجم تردد و عرض کم مسیر، ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ تصادف منجر به فوت در مسیرهای منتهی به استان‌های ایلام و خوزستان رخ نداده است.

جانشین پلیس راهور کشور یادآور شد: کلیه پارکینگ‌های شهرستان مهران ساماندهی شده و در حال حاضر مسیر ورودی شهرستان مسدود و خودروها به پارکینگ‌های خارج از شهر هدایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: خودروهایی که در محل‌های ممنوع در سطح شهر مهران پارک شده باشند، توسط جرثقیل به پارکینگ‌های پیش بینی شده انتقال داده خواهند شد. بنابراین زائران عزیز هنگام بازگشت از کشور عراق نگران نباشند و بلافاصله با ۱۱۰ تماس نگیرند و اعلام سرقت نکنند بلکه از طریق تلفن گویای ۱۲۰ می‌توانند استعلام بگیرند و جهت ترخیص خودرو به پلیس راهور شهرستان مهران مراجعه کنند.

سردار امیری در خاتمه با بیان اینکه برای چند روز آینده طرح‌های ترافیکی ویژه‌ای طرح‌ریزی شده است از زائران خواست با صبر و حوصله رانندگی کرده و از شتاب زدگی پرهیز کنند تا ان شاءالله شاهد حوادث ناگوار و دلخراش نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز