خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

جزییات ٢ فقره تصادف زائرین اربعین/۴ کشته در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۰۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های کشور گفت: در مجموع این حوادث ۴ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، به تصادف بین یک‌دستگاه موتورسیکلت و عابرپیاده در استان مازندران اشاره کرد و گفت: این تصادف در جاده نکا و ساعت ١٨ اتفاق افتاده و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، بی‌توجهی راننده موتورسیکلت به جلو بوده است.

ایلام: واژگونی پژو ٤٠٥( زائرین اربعین)

ساعت ١٥:٣ دوشنبه، واژگونی یک‌دستگاه پژو ٤٠٥ در  کیلومتر ٧٠ محور بدره اتفاق افتاد که این تصادف یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، عجله و شتاب بی مورد راننده بوده است.

ایلام: پراید و پژو(تصادف زائرین اربعین)

این بار تصادف در کیلومتر ٤٣ جاده سرابله اتفاق افتاده که یک‌دستگاه سواری پراید و پژو آردی با هم تصادف کردند. تصادف، ساعت ٧:٣٠ صبح دوشنبه روی داده که یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه بوده است.

خورستان: واژگونی تانکر

واژگونی یک‌دستگاه تریلی دانگ‌فنگ( تانکر حامل گاز مایع) در کیلومتر یک جاده اهواز - اندیمشک، باعث خسارت این وسیله شده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است. این تصادف ساعت ١٠ دقیقه سه‌شنبه اتفاق افتاده و علت آن خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز