خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط‌زیست استان مازندران:

با متخلفانی که حیات فوک خزری را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۴۰۳

مدیرکل محیط زیست استان مازندران گفت: حیات فوک خزری در حال خطر و تهدید است. گروه‌های مردم نهاد از فوک خزری حمایت می‌کنند.

حسینعلی ابراهیمی (مدیرکل محیط زیست استان مازندران) با حضور در غرفه ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات، درباره آخرین اقدامات این سازمان برای حفظ فک خزری گفت: متاسفانه به علت استفاده بی‌رویه انسان از منابع طبیعی است حیات وحش ما در معرض خطر انقراض قرار گرفته است.

او ادامه داد: فک خزری هم از این مشکلات جدا نیست و متاسفانه امروز به شدت حیات اینگونه در حال خطر و تهدید است.

مدیرکل استان مازندران بیان کرد: انجمن‌های محیط زیستی و گروه‌های مردم نهاد در حال حمایت از فوک خزری هستند و در این راستا آموزش‌هایی برای مردم، صیادان درنظر گرفته‌اند همچنین سازمان حفاظت از محیط زیست به این انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد کمک و از آنها حمایت می‌کند.

ابراهیمی با تاکید براینکه اینگونه آبزی در حال انقراض است، خاطرنشان کرد: ما علاوه بر برخورد با متخلفین بحث‌های آموزشی خوبی در این زمینه داریم و با افزایش نظارت‌ها در داخل دریا و در ساحل در تلاش برای جلوگیری از انقراض یا احیا و گسترش آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز