خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی تهران خبر داد:

سرقت مسلحانه از شرکت خصوصی/ سارقان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۰۹۶

سرپرست پلیس آگاهی تهران با اشاره به سرقت مسلحانه از شرکت خصوصی از دستگیری سارقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ یاراحمدی؛ سرپرست پلیس آگاهی تهران درباره جزئیات دستگیری سه سارق که مسلحانه اقدام به سرقت می‌کردند، گفت: در تاریخ 21 شهریورماه یک سرقت مسلحانه از شرکت خصوصی دستگاه‌های فلزیاب به کلانتری اعلام شد و پس از تشکیل پرونده، پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را در این زمینه آغاز کرد.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد؛ سه نفر در پوشش خریدار به این شرکت مراجعه و اقدام به سرقت مسلحانه دستگاه‌های فلزیاب کرده‌اند. بعد از این سرقت متعاقبا دو سرقت مسلحانه در خیابان آذربایجان و خیابان نواب به وقوع پیوست. پلیس آگاهی در بررسی‌های به عمل آمده سارقین را شناسایی و متوجه شد آنها به یکی از شهرهای غربی کشور متواری شده‌اند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: محل مخفیگاه این افراد شناسایی و پلیس ضمن دستگیری آنها اموال مسروقه را در مخفیگاهشان کشف و ضبط کرد. این افراد در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و کلیه اموال کشف و ضبط شد.

سرهنگ یاراحمدی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد؛ این افراد در یکی از شهرهای مجاور نیز یک سرقت مسلحانه انجام داده‌اند که در مجموع نزدیک به 600 میلیون اموال مسروقه سرقت کرده بودند.

او ادامه داد: متهمان این شرکت‌ها را که به صورت غیرمجاز اقدام به خرید و فروش دستگاه‌های فلزیاب می‌کردند از طریق شبکه‌های مجازی شناسایی و اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند. پلیس با صاحبان این شرکت‌ها نیز به علت خرید و فروش غیرمجاز این دستگاه‌ها برخورد خواهد کرد.

همچنین سرهنگ یاراحمدی درباره دستگیری فردی که متهم به سرقت و آزار و اذیت هشت زن است، گفت: پس از چندین فقره شکایت مبنی بر آزار و اذیت چند خانم پرونده تشکیل و به جهت حساسیت موضوع پس از کسب دستور از مقامات قضایی پرونده برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات اولیه در این پرونده گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن این خانم‌ها کرده و ضمن آزار و اذیت اموال انها را نیز سرقت کرده است. در بررسی‌های بعدی مشخص شد این فرد سابقه چندین فقره سرقت داشته همچنین حدود یک سال پیش از زندان آزاد شده است.

سرپرست آگاهی تهران خاطرنشان کرد: در بررسی‌های بعدی متهم شناسایی شد و پلیس به محل سکونت او رفته که در آنجا حضور نداشت و پس از شناسایی محل تردد این متهم در یکم آبان در حین تردد با یک دستگاه خودروی مزدا 3 سرقتی شناسایی شد.

یاراحمدی تصریح کرد: متهم در دقایق اولیه به دستور ایست پلیس توجه نکرده و پس از تعقیب و گریز پلیس موفق به دستگیری او شده است.او در اعترافات خود به بزه و هشت فقره سرقت و تجاوز اعتراف کرده است. تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.

سرپرست پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه این فرد در طی دو ماه اقدامات مجرمانه خود را انجام داده است، گفت:‌متهم در این مدت سه خودروی پراید و دو دستگاه مزدا 3 سرقت کرده و پس از انجام اعمال مجرمانه خود ماشین را در نقطه‌ای از شهر رها می‌کرده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سرقت آزار و اذیت زنان توسط این فرد در شب انجام می‌شده ما به شهروندان توصیه می‌کنیم برای تردد در سطح شهر به ویژه در شب از خودروهای عمومی و تاکسی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز