خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

همکاری میان آموزش و پرورش و شهرداری تهران ارتقا یابد/ایده شهردار مدرسه لازم است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۶۲

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: خواستار ارتقای سطح همکاری میان آموزش و پرورش و شهرداری تهران درخصوص آموزش حقوق شهروندی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری (رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران) بیان داشت: دانش‌آموزان هر کشور سرمایه‌های آن جامعه هستند، برای به ثمر رسیدن این سرمایه‌ها باید برنامه‌ریزی درست صورت پذیرد تا آینده کشور تضمین شود.

وی افزود: ایده شهردار مدرسه لازم است امیدواریم با ارتقای دانش حقوق شهروندی از ظرفیت‌های این حوزه استفاده شود.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف باید تمامی دستگاه‌ها به آموزش و پرورش که دچار کمبود منابع است کمک کنند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران نباید تنها نگاه حمایت کننده و پشتیبانی مالی داشته باشد بلکه مدیریت شهری انتظاراتی نیز از آموزش و پرورش دارد که متناسب با ماموریت‌های شهرداری است.

وی افزود: آموزش‌های لازم در خصوص آموزش حقوق شهروندی به دانش‌آموزان مد ظر است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: آشنا شدن دانش‌آموزان با حقوق خود در شهر، تفکیک زباله، حفاظت از محیط زیست شهری و مسئولیت‌های اجتماعی موضوعاتی است که می‌تواند آموزش و پرورش به شهرداری در ارتقای آن کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز