خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز تحقیقات آموزش و پرورش درباره علل خودکشی دانش‌آموزان اصفهانی/اولیا هنوز نگران هستند/حال دانش‌آموز اصفهانی رو بهبود است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۴۶

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش اصفهان از پیگیری‌های آموزش و پرورش از مدرسه دو دانش‌آموزی که چند روز اخیر اقدام به خودکشی کردند، خبر داد و گفت:‌ سر فرصت آسیب‌شناسی از این مدرسه خواهیم داشت.

 علیرضا مهدی (رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان) درباره آخرین پیگیری‌های آموزش و پرورش در خصوص خودکشی دو دانش آموز اصفهانی که منجر به فوت یکی از آن‌ها و مصدومیت شدید دیگری شد به خبرنگار ایلنا گفت: فرمانده نیروی انتظامی استان پس از وقوع این حادثه، طبق مستنداتی که داشتند، علت خودکشی را نهنگ آبی اعلام کردند که البته در حال حاضر این موضوع رد شده و پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حادثه خودکشی این دو دانش‌آموز در ساعت غیر آموزشی بوده است، گفت: این دو نفر در شیفت بعدازظهر درس می‌خواندند و حادثه در ساعت ۱۱ صبح رخ داده است.

مسول روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود، سایر دانش‌آموزان در این مدرسه، تحت تاثیر چالش‌های اینترنتی قرار دارند، گفت: چنین موضوعی مطرح شده است. مسولان ناحیه و اداره کل آموزش و پرورش پس از حادثه از مدرسه بازدید و پرس وجو کردند. ولی با توجه به اینکه حدود ۲۰۰ دانش‌آموز در این مدرسه تحصیل می‌کنند، نباید نگرانی جدیدی درست کنیم؛ چرا که ممکن است در روند آموزشی سایر دانش‌آموزان خللی ایجاد شود.

مهدی با تاکید بر اینکه اولیای دانش‌آموزان نگران هستند و ما نباید به نگرانی‌های موجود اضافه کنیم، افزود: در فرصت مناسب؛ آموزش و پرورش پیگیری و آسیب‌شناسی از مدرسه موردنظر خواهد داشت.

مهدی درباره آخرین وضعیت جسمانی دختری که در بیمارستان بستری است، گفت: آموزش و پرورش مرتبا جویای حال این دانش‌آموز است؛ خوشبختانه حال این دانش‌آموز رو به بهبود گزارش شده اما از قرار معلوم دارای شکستگی‌های زیادی در جمجمه و تمام قسمت‌های بدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز