خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری خبر داد:

احراز هویت ۲۴ تن از شهدای تازه تفحص شده ژاندارمری

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۶۳

فرمانده نیروی انتظامی از احراز هویت ۲۴ شهید نیروی انتظامی تازه تفحص شده دوران مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر امیر سرتیپ منوچهر نجفدری از فرماندهان ژاندارمری پس از پیروزی انقلاب اسلامی که در ستاد ناجا برگزار شد، گفت: سرتیپ نجفدری از روحیه سلحشوری و عشق به ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری برخوردار بود.

او ادامه داد: سرتیپ نجفدری با وجود اینکه در سن بازنشستگی بودند، اما باز هم احساس بازنشستگی نداشتند و علاقه ‌مند به خدمت بودند و امروز این مراسم برای تجلیل از یک پیشکسوت نیست بلکه برای این است که ما یادآوری کنیم که پیشکستوتان و بزرگان نیروی انتظامی را فراموش نکردیم و در حد توان و بضاعت خود خدمتگزار آن‌ها هستیم و از تجربیات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی گفت: از ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده که چندی پیش به ایران بازگشتند، ۵۴ شهید مربوط به ژاندارمری هستند که از این بین تاکنون ۲۴ نفر احراز هویت شده‌اند.

اشتری خاطرنشان کرد: آن‌هایی که همراه و همرزم این شهدا بودند، بیان می‌کنند که این شهدای سرافراز تا پایان ایستادند و تا آخرین نفس از میهن اسلامی دفاع کردند.

او با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ان‌شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا و حماسه‌آفرینان آن دوران باشیم و در این راه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز