خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس ترافیک شهری در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

بررسی تردد دانش‌آموزان با موتورسیکلت توسط پلیس/سلب امتیاز از رانندگان متخلف سرویس مدارس

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۶۱

رئیس پلیس ترافیک شهری با بیان اینکه پلیس بر تخلفات سرویس‌های مدارس حساسیت بسیاری دارد، گفت: پلیس با کلیه تجهیزات و نیروی انسانی خود در مقابل تخلفات سرویس مدارس حساس است و این موضوع خط قرمز پلیس است و با تخلفات سرویس مدارس به شدت برخورد و از رانندگان متخلف سلب امتیاز خواهد کرد.

سرهنگ داوود قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نظارت پلیس بر سرویس مدارس در کشور گفت: نسبت به سال گذشته آمار تصادفات سرویس‌های مدارس کاهش داشته است و در موارد اخیر تصادفات سرویس مدارس تصادف بین شهری بوده است.

وی با اشاره به تصادف سرویس مدرسه در کوهدشت تصریح کرد: تصادفی که در کوهدشت اتفاق افتاد و تعدادی دانش‌آموز در آن تصادف حضور داشتند، سرویس مدرسه نبوده، بلکه یکی از والدین به اتفاق دانش‌آموزان بوده که متاسفانه این تصادف منجر به فوت مادر یکی از دانش‌آموزان نیز شد.

رئیس پلیس ترافیک شهری با بیان اینکه پلیس با تمام شدت و حدت بر عملکرد سرویس‌های مدارس نظارت دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با کلیه تجهیزات و نیروی انسانی خود در مقابل تخلفات سرویس مدارس حساس است و این موضوع خط قرمز پلیس است و با تخلفات سرویس مدارس به شدت برخورد و از رانندگان متخلف سلب امتیاز خواهد کرد.

قاسمیان درباره دانش آموزان روستایی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی که به علت ضعف در حمل و نقل عمومی و کمبود سرویس مدارس، بدون داشتن گواهینامه با موتور مجبور به تردد هستند، تصریح کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم و قطع به یقین ما این نوع رفت و آمد را تایید نمی‌کنیم. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد قطعا برخورد خواهیم کرد.

او ادامه داد: اگر تردد این دانش‌آموزان با گواهینامه باشد، مانعی ندارد، اما اگر پایین‌تر از سن قانونی بوده و بدون گواهی‌نامه و کلاه ایمنی از موتور برای رفت و آمد استفاده کنند، قطعا رسیدگی خواهد شد.

گفتی است؛ دانش آموزان روستایی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی به علت ضعف در حمل و نقل عمومی و کمبود سرویس مدارس، با موتور سیکلت، دل به جاده می‌زنند و خود را به مدرسه می‌رسانند.

بررسی تردد دانش‌آموزان با موتورسیکلت توسط پلیس/سلب امتیاز از رانندگان متخلف سرویس مدارس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز