خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین:

خدمات رسانی ۱۶۰۰ موکب ایرانی/اعلام سامانه رسمی جمع‌آوری نذورات

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۹۶۴

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین با بیان اینکه ۱۶۰۰ موکب ایرانی در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد گفت: برنامه‌ریزی شده تا موکب‌های ایرانی تاز ۵ تا ۲۵ صفر خدمات ۲۰ روزه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حسن پلارک با بیان اینکه ۱۶۰۰ موکب ایرانی در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: برنامه‌ریزی شده تا موکب‌های ایرانی پس از برچیده شدن موکب عراقی‌ها تا چند روز فعال باشند.

وی با بیان اینکه تعداد زائران ایرانی مراسم اربعین حسینی در سال گذشته حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بود، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها امسال حدود ۳ میلیون نفر از کشورمان در مراسم اربعین حسینی حضور می‌یابند که به همین منظور نقاط ضعف سال‌های گذشته رفع شده و خدمات‌دهی نیز افزایش می‌یابد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی(ع)، گفت: تنها سامانه رسمی و مورد تایید برای جمع آوری نذورات کد #۱۰۴۰*۷۸۰*(ستاره هفت هشتاد ستاره ده چهل مربع) است.

وی اظهار داشت: در کربلا، نجف اشرف، در مسیر کربلا و کاظمین، مقبره طفلان مسلم و ... نیز در داخل خاک عراق خدمات رسانی انجام خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است.

پلارک خاطرنشان کرد: خدمات موکب‌های ایرانی از ۵ صفر تا ۲۵ صفر خواهد بود که مدت ۲۰ روز خدمات‌رسانی انجام خواهد شد؛ در واقع خدمات‌رسانی به‌وسیله خود مردم و در موکب‌ها انجام خواهد شد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین هم در ادامه درباره خدمات‌رسانی موکب‌ها، گفت: موکب‌های ما امسال هم رشد کیفی داشته هم رشد کمی یافته‌اند.

وی افزود: امسال مدت ویزا ۳ ماهه است و زائران می‌توانند یک ماه در عراق بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز