خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

اصلی‌ترین نیاز جامعه امنیت است

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۷۸۵

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ظهر امروز ضمن حضور در همایش تجلیل از فعالان هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در سال 96، امنیت را اصلی ترین نیاز جامعه و نیروی انتظامی را اساسی ترین رکن برقراری نظم و امنیت برشمرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، در این همایش، سردار حسین رحیمی، ضمن تشکر از فعالان درون سازمانی و برون سازمانی که در طول هفته ناجا امسال، برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه ها در این هفته تلاش کرده اند، گفت: همه می دانیم که نیروی انتظامی به سبب مسئولیت هایش ارتباط های گسترده ای با بخش های مختلف جامعه دارد و جزو سازمان هایی است که بنابر فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در طول یک هفته مراسم گرامیداشت برگزار می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به چگونگی شکل گیری نیروی انتظامی در سال های  69 الی70 افزود: پس از تشکیل نیروی انتظامی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) طی پیامی فرمودند که به جای یک روز، یک هفته به نیروی انتظامی در سال تعلق داشته باشد چرا که اصلی ترین نیاز جامعه امنیت است و اصلی ترین رکن برقراری نظم و امنیت در حدود کشور، نیروی انتظامی است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه اگر پلیس با بدنه جامعه مرتبط نباشد در انجام وظیفه اش موفق نیست، اظهار داشت: اصلی ترین تکیه گاه کارگزاران در برقراری نظم و امنیت مردم هستند و اگر مردم خدمتگزاران را باور کنند امنیت و آبادنی کشور بهتر و بیشتر برقرار می شود.

رییس پلیس پایتخت، در ادامه تصریح کرد: امیدواریم تعامل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سایر نهادها و ارگان های جامعه در طول سال نیز به همین منوال برقرار باشد چرا که نگاه پلیس تهران بزرگ به جامعه نگاهی خدمتگزارانه ، متواضعانه و توام با فرهنگی دوستانه است.

سردار رحیمی در پایان اظهار داشت: پلیس برادرانه در کنار سایر نهادها برای خدمت به مردم آماده است و با تمام وجود در خدمت مردم انجام وظیفه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز