خبرگزاری کار ایران

سخنگوی نیروی انتظامی تاکید کرد:

داشتن گذرنامه معتبر حداقل با 6 ماه اعتبار؛ شرط لازم برای شرکت در راهپیمایی اربعین

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۰۱

سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند، گفت: داشتن گذرنامه معتبر حداقل با 6 ماه اعتبار شرط لازم برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی، اظهار کرد: زائران اربعین حسینی(ع) از هم اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند .

وی با بیان اینکه شرط لازم برای خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار است، افزود: همکاران من در پلیس گذرنامه همه روزه از ساعت 7:30 الی 20 شب پاسخگوی عزیزان هستند و در دفاتر پلیس +10 نیز از ساعت 8 صبح تا 16 نسبت به تحویل مدارک و صدور گذرنامه در کمترین زمان ممکن اقدام می کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه اخذ ویزا از جمله شروط لازم برای ورود به کشور عراق است، گفت: در تهران در دفتر سفارتخانه عراق در میدان ولیعصر(عج) و چهار آژانس دیگر و نیز در  12 استان دیگر، ویزا و روادید صادر می شود.

 منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: صدور ویزا، مبلغ و فرایند آن برعهده سفارتخانه عراق و وزارت امورخارجه است و در واقع پلیس هیچگونه دخل و تصرفی در آن ندارد. امکان صدور ویزا به صورت انفرادی و گروهی وجود دارد که توصیه پلیس؛ اخذ ویزای انفرادی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر، مرزهای مهران، چزابه و شلمچه فعال هستند و زائران عزیز ایرانی می توانند از هر کدام از مرزها تردد کنند، اتباع بیگانه و خارجی صرفاً از مرز شلمچه اجازه خروج دارند.

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: همکاران من در پلیس امنیت در کنسولگری های ایران در شهرهای نجف، بغداد و کربلا جهت تسریع در صدور اسناد مفقودی عبوری در خدمت زائران عزیز خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز