خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس کشور به ایلنا خبر داد؛

تصادف خودروی دانش‌آموزان/ ۱ فوتی و ۹ مصدوم

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۵۵

سخنگوی اورژانس کشور از تصادف خودروی دانش‌آموزان در لرستان خبر داد و گفت:‌ متاسفانه ۱ نفر در این حادثه فوت شده است.

مجتبی خالدی (سخنگوی اورژانس کشور) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از تصادف خودروی دانش‌آموزان در لرستان خبر داد و گفت: محور کوهدشت - کرمانشاه (نال اشکنایه) محل دقیق این حادثه بوده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۱۳:۰۰ امروز رخ داد و ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، افزود: کل مصدومان و فوتی این تصادف ۱۰ نفر اعلام شده است.

خالدی با بیان اینکه ۹ نفر از مصدومان این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: متاسفانه ۱ نفر در این تصادف فوت شده است.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به اینکه خودروی پیکان که حامل دانش آموزان بوده با یک دستگاه پراید برخورد کرده است، خاطرنشان کرد: فرد فوت شده در این حادثه راننده پراید بوده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان مصدوم به بیمارستان امام خمینی کوهدشت منتقل شده‌اند، افزود: هنوز اسامی دانش آموزان مشخص نیست چراکه هنوز تعدادی به بیمارستان نرسیده‌اند. تا نیم ساعت دیگر حال مصدومان مشخص و اگر لازم باشد، به بخش‌های تخصصی منتقل یا  درصورت لزوم عمل خواهند شد.

خالدی در ادامه بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز