خبرگزاری کار ایران

وزیرآموزش و پرورش:

وضعیت فعلی فضاهای آموزشی رضایت‌بخش نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۶۰

وزیرآموزش و پرورش در دیدار با تشکل های فرهنگیان گفت: تشکل های فرهنگیان، حسگرهای مطمئن آموزش و پرورش و حلقه ارتباط بین معلمان با حوزه ستادی هستند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته، سید محمد بطحایی در نشستی صمیمی با نمایندگانی از تشکل های فرهنگیان با گرایش های مختلف که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهارکرد: تشکل ها اگرچه ازگرایش های سیاسی مختلف هستند اما دغدغه مشترک همه آنها حل مشکلات موجود آموزش و پرورش است.

وی افزود: مهارت، معیشت و انگیزه کافی از جمله مسائل فرهنگیان است که همه دلسوزان آموزش و پرورش برای حل آن تلاش می کنند.

بطحایی با اشاره به وضع موجود فضاهای آموزشی تصریح کرد: وضعیت فعلی فضاهای آموزشی رضایت بخش نیست و نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی برای ایمن سازی است.

وزیرآموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تشکل های فرهنگیان حسگرهایی مطمئنی هستند که آنچه از دید مدیران پنهان است در اختیار آنها قرار می دهند.

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت با این پیشینه باید وضعیتی به مراتب بهتر از وضع موجود داشته باشد و با توجه به امکانات و مقدورات به آرزوها نزدیک شد.

عضو کابینه تدبیر و امید اظهار کرد: نقادی و ارائه پیشنهادات باید در دستور کار تشکل های فرهنگیان قرار گیرد و طرح های در دست اقدام آموزش و پرورش نیز درجلسات تشکل ها مورد بحث و بررسی واقع شود و در نهایت ایده های جدیدی توسط تشکل ها ارائه شود.

وی تشکل های فرهنگیان را حلقه ارتباط بین صف و ستاد دانست و عنوان کرد: ممکن است برخی تشکل ها موافق یا مخالف دولت باشند اما آنچه مهم است، همفکری و همگرایی همه تشکل ها برای ارائه راه حل هایی در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش است.

وزیرآموزش و پرورش در این نشست بر ضرورت تداوم و استمرار در این نشست ها هردو ماه یک بار و بهره مندی بیشتری از نگاه نقادانه تشکل ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز