خبرگزاری کار ایران

ابتکار خبر داد:

اجرای طرحی مشترک با سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۸۶۲

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به زودی طرحی با سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده دنبال خواهیم کرد که برای توان‌افزایی آنها در مقابله با آسیب‌ها زمینه بهتری را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار؛ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم افتتاح نخستین مرکز درمانی و بازتوانی مادر و کودک، اظهار داشت: اگر بخواهیم با توجه به گستردگی آسیب‌های کودکان و زنان، یک مواجه درستی داشته باشیم، نگاه و رویکرد باید علمی و با مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد باشد.

وی با اشاره به اینکه باید حمایت های لازم برای خیریه ها و سازمان ها مردم نهاد فراهم شود، افزود: این سازمان ها برای حل معضلات و کاهش آسیب ها می توانند راه حل های موثری ارائه دهند. اثربخشی این سازمان ها از دولت نه تنها کمتر نیست؛ بلکه حتی بخاطر انگیزه های بالا تاثیرگذاری و موفقیتشان از دولت ممکن است، بیشتر باشد و  با هزینه های کمتری هم کار می کنند.

ابتکار اضافه کرد: با بررسی و مطالعات در این زمینه می توان سازمان ها را توانمندتر کنیم و باید بیشتر به آنها جازه فعالیت داد. در معاونت زنان حمایت هایی از این سازمان ها و مراکز داریم و به وسیله پروژه هایی در گذشته از آنها حمایت کردیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: به زودی طرحی با سازمان  های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده دنبال خواهیم کرد که برای توان افزایی آنها در مقابله با آسیب ها زمینه بهتری را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز برای درمان توان افزایی زنان گفت: زنانی هستند که می گویند به انتهای خط رسیده بودند و شاید هیچ امیدی جز از سوی فعالیت های انسان دوستانه سازمان های مردم نهاد و خیریه ها نداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز