خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

227 سارق و مالخر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۸۱۳

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 227 سارق و مالخر در پاتک پلیس به 155 مخفیگاه سارقان، مالخران و خرده فروشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح رعد 3 گفت: در اجرای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقا سطح امنیت عمومی پلیس پیشگیری فاتب در قالب اجرای طرح رعد 3 از اولین ساعات روز دوشنبه مورخ 25 مهرماه به مدت 24 ساعت با استفاده از پتانسیل نیروهای جمعی شامل کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها اقدام کردیم و با هماهنگی مقامات قضایی 155 حکم ورود به منزل و مخفیگاه مجرمان را اخذ و بر این اساس عمل کردیم.

او با اشاره به کشفیات و دستگیری‌ها در طرح رعد 3 گفت: در همین راستا موفق به دستگیری و کشفیات موثر و چشمگیری شامل دستگیری 157 نفر خرده‌فروش موادمخدر و کشف 21 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری 227 نفر سارق، مالخر و کشف 86 دستگاه خودرو سرقتی و 49 دستگاه موتور سیکلت و کشف 41 دستگاه انواع دوچرخه و 391 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه شدیم.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح 8هزار و 925 قلم انواع کالای قاچاق شامل داروی قاچاق به ارزش 500 میلیون تومان، پوشاک خارجی به ارزش 120 میلیون تومان، پارچه قاچاق به ارزش 50 میلیون تومان کشف شد. همچنین تعداد قابل توجهی از انوع سلاح سرد شامل شمشیر، قمه و چاقوی ضامن‌دار کشف شد که ارزش ریالی اقلام کشف شده 120 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز